Sunday, November 29, 2009

Cuti Akhir Tahun 2009

Pantas sungguh masa berlalu.. tahun 2009 pun hampir menutup tirai. Penggal cuti persekolahan sudah pun bermula pada 21 November yang lalu. Minggu akhir persekolahan, cikgu-cikgu sangat sibuk menguruskan segala macam hal yang melibatkan hal ehwal murid, menulis laporan aktiviti tahun 2009, merancang segala aktiviti untuk tahun hadapan dan menyiapkan kertas kajian tindakan.

Namun demikian, cuti sekolah ini bukan masa untuk bergembira sakan bagi murid tahun 5. Pihak sekolah telah merangka kelas tambahan pada cuti sekolah ini agar murid-murid ini lebih bersedia bila masuk penggal persekolahan tahun hadapan. Terima kasih kepada cikgu-cikgu yang sanggup mengorbankan masa cuti mereka untuk anak didik harapan.

Cuti sekolah ini tentu pelbagai aktiviti yang dirangka oleh cikgu-cikgu SKTG. Tentu ada yang pergi bercuti di tempat peranginan, balik ke kampung, menghadiri jemputan kahwin dan sebagainya. Yang penting, bila naik sesi persekolahan tahun hadapan .. minda cikgu-cikgu semua 'fresh' dan lebih bersemangat untuk berhadapan dengan telatah anak didik.

SELAMAT BERCUTI UNTUK WARGA SK TANJONG GADING ..

No comments:

Post a Comment